Dreams are renewable. No matter what our age or condition.

-Qimminas-

Bagasi Kiriman Popular

Terjemah

Thursday, May 7, 2009

MISI SELESAI

Semalam berakhirlah pencarian "template" untuk kedua-dua blog saya. Selepas beberapa kali memuat naik beberapa "templates" akhirnya saya berjaya menemukan dua "templates" yang sesuai untuk kedua-dua blog saya. Sebelum berjaya, habis tonggeng-langgang fungsi dan susun atur di kedua-dua blog. Terkial-kial saya membetulkan semula.

Semoga dengan adanya "template: baru ini, saya lebih bersemangat mengemas kini dan berkongsi cerita dan pendapat dengan rakan pembaca. Walaupun cerita tidak segah dan sehebat orang lain, namun pengalaman dan pandangan kita sentiasa berbeza. Diharapkan apa-apa yang ditulis dapat memberikan manfaat dan mungkin inspirasi kepada orang lain.

1 comments:

Sam said...

memang cantik bro, pandai kau carik jelous aku....

Related Posts with Thumbnails