Dreams are renewable. No matter what our age or condition.

-Qimminas-

Bagasi Kiriman Popular

Terjemah

Friday, December 4, 2009

CHARITY JAMM SESSION untuk SHAM!

(klik untuk besarkan imej)

Saya mula mengenali insan yang kini berhadapan dengan ujian Tuhan ini sekitar tahun 1995-2000. Kami pernah sama-sama "melepak" di Restoran Ramdzan, berhampiran dengan Pasar Seni (CM) pada waktu itu. Sham (Mohd Shamsul Saleh) kini menderita menghidap penyakit berkaitan dengan jangkitan paru-paru dan sekarang terlantar di Institut Pernafasan dan Respiratori, HKL.

Atas rasa tanggungjawab, persaudaraan, dan prihatin, maka beberapa orang kawan melalui syarikat dan organisasi seperti yang tertera pada poster di atas menganjurkan suatu Jamm Session untuk mengutip derma bagi meringankan beban Sham. Oleh itu, bagi penggemar muzik berat dan tradisional, jika berkelapangan pada 12/12/09, bolehlah datang ke Jamm Session tersebut di Alunan Symphony Studio (22-7, JLN PJS 8/12, Dataran Mentari Sunway, PJ) dan menghulurkan bantuan mengikut kemampuan masing-masing.
Walaupun anda mungkin tidak mengenalinya, namun dalam keadaan yang amat memerlukan, saya berharap insan yang berhati mulia seperti anda dapat menghulurkan sedikit bantuan seikhlas hati untuk meringankan beban hidupnya.

SUMBANGAN BOLEH DIHULURKAN DI PINTU MASUK JAMM SESSION SEPERTI YANG TERTERA DI ATAS.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails